09.00 - 14:50

Idag är det den andra april, jag började 09.00, slutade 14:50, solen skiner, Kruse stampar för han är ilsken ute på balkongen och fåglarna kvittrar. Kan livet bli bättre? Nej. Borsett från att vi slutade 14:50 och att Kruse är djävulen själv ute på balkongen.
Skoldagen var tråkig, var irriterad, på allting. Fast det är ju tur att man har Marie (andra halvan av klassens mentor) som förstår, eller hur Michelle? Hon sa att hon också sa till alla att dränka sig när hon var i vår ålder, intressant. På svenskan skulle vi vara i fem grupper och göra ett skrivarbete, jag var med Pontus, Elsa och Kluddan (haha!) Vi skulle på varsitt papper skriva en början till en berättelse i tre minuter, sen skicka vidare till hela gruppen så man fick ett papper hela tiden att skriva på i tre minuter och när man fick tillbaka sitt papper skulle alla läsa upp och sånt. Tur att Pontus skriver så snyggt och stavar så bra, utan honom skulle vi inte klarat oss (han skriver som en kossa...) Haha men vi tycker om honom ändå. Slutade som sagt 14:50 och jag gick hem en liten bit med Michelle, skönt och gå, så är det ibland.

När jag kom hem gjorde jag nudlar och halv sex ska jag åka till stallet och rida Charlie. Vet inte hur jag ska rida riktigt idag, får se. Tänkte träna ganska hårt på utevolten eftersom lilla ridhuset är bokat och även ta en skritttur i skogen eller något, om det inte är fruset ute fortfarande i skogen så kommer jag självklart att rida ut. Det behöver en ridskoleponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0