16 april 2009

Hej på er! Nu sitter jag färdig här för att gå i skolan, har ätit frukost och bäddat sängen och Kruse är på balkongen och jag har gett honom frukost och allting är chill. Vaknade en timme innan jag skulle gå upp, mamma såg lite förvånad ut för hon visste att jag hade sovmorgon...

Idag ska jag som sagt rida Charlie, som jag sa tänker jag rida ut tror jag och rida lite på utevolten. Nu när det är ljust och fint väder ute försöker jag rida så mycket ute som möjligt eftersom han ändå går så mycket i ridhuset med ridskoleeleverna, stackarn... Ut och busa behöver alla hästar göra någongång ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva och gå och borsta tänderna. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0