BLÄÄÄÄKINGE

Hejsansvejsan! Jag har studiedag idag så jag har bara vart hemma och slappat!Eller jag har redan vart och ridit. Men i helgen skrev jag ingenting för jag var i blekinge och hade inte tillgång till data. Jag tänker inte berätta vad vi gjorde varje dag men jag kan berätta att jag har klappat kossor och kalvar ( SKITsöta kalvar ), ätit grillad mat för första gången i år, ätit godis(massor!) och bara slappat. Sen i söndags fyllde min gammelmormor år ( 85år.respekt!) och vi åt lunch på gästis och sen fikade vi hos Eva och Thomas. Bilder kommer från helgen!

Idag då .. Jag har somsakt varit i stallet och ridit, red ut en sväng. Fasiken vad skönt det är att det börjar torka upp nu! Vi tog en galopp på raksträckan men annars var det mest skritt och lite trav.Slapp mockningen så jag var hemma väldigt snabbt. Inget annat planerat idag förutom klippning kl fem tror jag de var eller nått. Men jag antar att jag måste städa mitt rum. Ser ut som .. jag vet inte vad.Somvanligt. Men nu ska jag ladda upp lite bilder från helgen , ni får dom i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0