Bra Mickan!

Kan inte låta bli att bli jätteglad för Mickan som fick så bra betyg, eller det var ju bättre än förra gången, fast jag tror det här är jättebra, är inte så insatt i det där med betyg går ju bara i sexan än så länge.

Godmorgon, förresten! Ska strax gå och borsta tänderna och möta Michelle och Ylva. Jag börjar 08:50 vilket är jätteskönt. Inatt sov jag jättebra förutom att jag vaknade av mig själv runt halv sex, sen somnade jag om till kvart över sju så det var ingen fara. Dessutom är det jättefint väder ute och jag blir så glad av det, jippie.

Som sagt blir det centrum efter skolan med Ylva, det kommer gå snabbt och jag är hemma rätt snabbt också för jag tar nog bussen och sen är jag ju hemma hela kvällen eftersom vi har gäster.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0