Charlie var så duktig

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen särskilt mycket idag. När jag kom till stallet så låg dom lite efter så jag hjälpte till och sånt, har en video som jag kan lägga upp imorgon för jag har ganska brådis just nu. Red Charlie i fyrtio minuter ungefär och han var underbar idag, red barbacka och sedan skrittade jag ut en sväng, lite motvilligt när han hade sett Lucky gå hem till stallet men det gick. Efter mockade vi och halmade och släppte in hästar, helt omöjliga... Sedan kom mamma.

Har nu duschat och packat ihop lite kläder, ska strax till mormor och morfar och säga hejdå för dom ska till Serbien i tre veckor. Sedan ska jag hem till Mickan och sova där, hon tävlar ju imorgon. Får se hur det går, hoppas det går bra! Nä, nu måste jag gå. Puss på er.

Landet, nästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0