Dagens planer

Egentligen kan man ju säga att det är söndag idag, så jag kallar det "Dagens planer." När jag har vaknat och så så åker jag iväg till stallet och rider Charlie, han avmaskades i fredags så ska bara skritta och trava lite grann. Ska även ta reda på alla i Mini US telfonnummer och e-postadress tror jag det var, får fråga Helen igen. Sedan ska vi åka och hälsa på mormor och morfar som åker till Serbien i tre veckor på tisdag, trevligt trevligt. Får se om jag hinner med att åka med Mickan och fixa Aramis till tävlingen på måndag som hon ska delta i, annars sover jag bara hos henne.

Vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

namn, mail, telefonnummer :) (mob)

2009-04-12 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0