Det gick sjukt bra!

Är nu tillbaka från tävlingen, Tom Österholm cup. Det var verkligen jätteroligt, blev felfri i båda klasserna och jag satsade på att ha ett kontrollerat tempo där han inte sprang iväg och det gjorde han inte och jag är supernöjd. Dom slog ihop 60 - 70 och 80 klasserna så det var prisutdelning tillsammans så jag kom på sjätte placering och jag är jättenöjd med det. Fint väder och vi hoppade på utebanan, woho.

Min ridlärare vann sin klass också, grattis. Och sedan var det hundhoppning och hundarna var så söta! Hoppade sextio centimeter, rätt bra ju.

Jag vet att bilder togs, så de kommer att komma lite senare. Snart ska jag äta lunch, vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0