Emmsan

När jag hade ätit och pluggat klart stack jag hem till Emma en snabbis och pluggade lite tillsammans med henne. Vi pratade också ganska mycket, och kom bland annat fram till att vi båda två tycker att det är sjukt dåligt att och stavas med ch men också stavas med ck. Hmm.. Men vi kommer dock ändra det när vi är statsministrar ( vi kommer att vara det tillsammans! Rösta på oss nästa val!).

Sen tog vi tåget till västerhaninge och sen buss till björvägen. Juste HAHHAH. När mamma skjutsade mig till Emma så åkte vi förbi ett höghus. Och i en utav förstren står det en man iförd endast knallröda stringisar! Herregud säger jag bara .. Blev seriöt lite småäcklad om man säger så..
Nu ska jag försöka sova.. Har inte fått i mig så mycket socker idag så det borde gå. Skriver ett morgon inlägg imorgon om jag hinner, annars hörs vi på kvällen för jag ska rida direkt efter skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0