FÖRLÅT!

Hej bloggen, förlåt för sugande uppdatering, men jag har ett biologiprov imorn och jag började plugga i måndags, så ja ni fattar kanske vad jaghar hållt på med..? Pluggat,pluggat och pluggat.

Men det har inte hänt så mycket dom här två dagarna, i måndags gick jag hem till nathalie direkt efter skolan och vi åk godis, badade och ja.. I tisdags var väll dagens roligaste händelse att jag köpte ett helt glasspaket medtolv glassar som jag ,emma och lotta delade på.. Sen red jag på tisdagskvällen och sen blev det plugg.

Första april idag då .. Jag själv har faktist inte råkat ut för något aprilskämt,men emma har .. Haha, hon är så dum. Någon hade tydligen lurat henne att globen hade rullat en meter HAHAHA. Men jeo.. Nu måste jag plugga, men jag har outfittar(?) från alla dagar iallafall, och lite andra bilder men skit i dom .. Men oj, dom får ni i ett annat inlägg för jag MÅSTE plugga nu! Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0