Första skoldagen...

... och jag är redan skoltrött, inget bra. Ingenting speciellt hände i skolan, andra gruppen fick sluta tidigare men shit the same ;) Har nu gjort nudlar och ska kolla lite bloggar.

Senare ska jag och Paulina ut och springa! Är väl inte överdrivet peppad till det, men det ska nog gå bra. Ska pusha mig själv tills jag svimmar (nästan). Slår vad om att Paulina kommer orka springa mer än mig, för min kondition är jättedålig just nu. Men jag ska jobba på det, dessutom är det roligare när man har någon att springa med. Annars går jag i alla fall bara och tänker på hur trött jag är och var jag ska stanna för att vila, det är även lite smått pinsamt om man möter någon i skogen.

Hm, så mycket mer ska jag nog inte göra idag... Ska få pengar till mobilen av pappa och åka och hämta min skinnjacka hos Mickan som jag glömde i helgen... Vi hörs och ses senare!

Kommentarer
Postat av: lou,

vilken klass går du i? :)

kan du komma med tips på en bra partylåt? ;b

2009-04-15 @ 15:57:26
URL: http://lou.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0