Gillar/dissar


Osnåla människor
Jag accepterar att vissa kanske inte vill dela med sig av sitt påskgodis, men att inte ge en enda är ju sjukt snålt.

Kalender
Låter så vuxet att ha en, men jag köpte nyss en (sen?) och den har jag hemma på skrivbordet hela tiden. Jävligt smart, annars glömmer jag alltid vad jag ska göra.


Ärlighet
Det kan såra ibland, men ärligt. Är det roligt att ens kompis eller liknande går runt och säger något den inte tycker istället för sanningen?

Rasister
Jag stör mig så sjukt mycket på att det finns folk som inte kan acceptera andras hudfärg, hallå? Det är en hudfärg? Att folk inte kan hålla ord som "neger" inom sig är bara patetiskt...

Dåligt väder
Syftar då inte på att det är skitväder nu, utan när det är dåligt väder blir man trött och grinig. I alla fall jag. Men vid bra väder så är jag pigg och glad och vill göra mycket, haha.


Orättvisa
Egentligen kan jag inte kalla orättvisa att inte få som man vill, men varför kan jag inte bara få vara miljonär och köpa vad jag vill utan att behöva bry mig om priset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0