Grymt dålig uppdatering...

... men man vill ju inte bara sitta vid datorn hela dagarna på lovet, eller hur? Kom hem till Mickan och vi åt varma mackor till "middag." Vi kollade lite på tv och sånt och vi skulle upp halv åtta så vi gick och la oss runt halv tolv och jag sov som en stock, jättebra alltså. Konstigt nog gör jag bara oftast det här (hos Mickan) och på landet.

Vi vaknade som sagt halv åtta och klädde på oss och sånt, sen fick vi skjuts till Nedersta gård där Mickans medryttarhäst står och gjorde iordning honom lite. Sen åkte vi iväg, jag, Mickan och Cissi och hästarna Aramis och Zeran. Dom skulle hoppa bana på Årsta Runsten, ett gigantiskt stall, otroligt snyggt också och ridhuset var inte litet precis... Lyxigt var det i alla fall. Träffade även Moa Löfgren som red sin häst Dance. Hoppningen gick mycket bra för både Mickan och Cissi, fast Cissi ramlade av men det var ingen fara. Efter ungefär en och en halv timme åkte vi hem igen och jag och Mickan mockade alla boxarna och städade lite, sen gick vi ungefär en liten bit av vägen hem och sen kom Mickans mamma och pappa och plockade upp oss på vägen. Låter som luffare, men vi gick där mitt på vägen och dampskrattade och höll på och sen gömde vi oss bakom två träd när bilen kom och dom låtsades typ att dom inte såg oss men sen vände dom och vi körde hem. Mickan duschade och vi åt sen också.

Sen dess har vi inte gjort mycket alls, mest legat och degat framför tvn och nu sitter vi båda vid datorn bredvid varandra. Kommentera och peppa henne att blogga lite, hon suger ju på att uppdatera den djävuln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0