Hemma igen ..

Skit dålig planering i skolan. Vi börjar ett och sen slutar vi tjugo i två? Vad är det för mening med det? Fan .. Blir så irriterad.

Kom iallafall till skolan med Emma ett , och då sa dom att vi hade börjat halv ett .. men det gjorde inget för vi var inte dom ända som kommit försent kan man  ju säga. Vi satte oss iallafall i klassrummet och fick skriva typ som regler som vi skulle ha i klassrummet. Sen skurade vi bänkarna, städade skåpan och slutade. Helt onödigt! Jätte härligt. Verkligen.

Jag gick iallafall hem med Emma och Rasmuz. Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Klockan fyra ska mamma iallafall hämta upp mig och så åker vi till stallet. Får se om jag kanske ( KANSKE!) sticker ut och springer en runda nu innan. Mest troligt : inte. Nej, jag ska läsa lite nu. Jag hör av mig.


Jag vill ha det här vädret ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ut o spring med dig ... ta den långa rundan vet ja!!!

2009-04-14 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0