Jag älskar naturen...

... och maskrosor, för att de luktar så äckligt. Men tänk vad naturen gör till oss - den renar våran luft, ser bara allmänt vacker ut. Regnskog är ett ställe jag skulle vilja åka till, speciellt skogen i Brasilien. Det verkar så häftigt! Tänk en systemkamera + en regnskog? Sant. Plus mig då såklart. När jag går hem ifrån skolan brukar jag faktiskt plocka lite blommor, barr och bark från träd för att sedan sitta hemma och förhöra mig på vilken typ av blomma eller vilket typ av träd det är. Det är faktiskt roligt, jag har börjat kunna lukta till mig tuplaner, rosor och maskrosor såklart, älskar den sistnämnda blomman. Den är otroligt vacker och ett riktigt vårtecken, men den luktar inte så gott, men det gör den bara mer speciell.

Jag älskar alltså naturen, någonting jag helst vill göra är ju att besöka en regnskog i Brasilien, i området Amazonas och även på köpet få se den mest vattenrikaste floden i världen - Amazonfloden. Skulle vilja besöka öken Atacama som också ligger i Sydafrika.

Jag älskar naturen! Snälla mamma och pappa kan ni inte uppfylla min dröm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0