Klippt mig

Hejhej :) Just nu är jag med Sanna och jag har varit och klippt mig. Kan ju berätta om hela dagen, vaknade runt sju och gick i skolan där inget speciellt hände, fast en rolig sak hände på lästiden. Pontus brukar inte läsa på den och nu satt han bara och stirrade på boken och det märkte Mattias så han ba: "Pontus, om du ska låtsas läsa så får du låtsas bläddra också!" Han är lite sur av sig, dryg eller vad man ska säga.

Sen slutade jag och gick upp till centrum med Sanna och vi åt på McDonalds, hon sa att jag fick låna hur mycket pengar jag ville av henne för att äta men jag behövde men hon ville ge mig en pomfritt men ja sa nej! Och att det inte behövdes, haha. Och sen går jag och tar ett bord medan hon säger vad hon vill ha att äta och då så när hon kommer till bordet ser jag att hon köpt en pomfritt till mig ändå, haha söt hon är... Hon fick en klubba av mig sen, så då var jag också lite snäll.

Klockan 14.15 så var det min klippning och allt gick väll bra, gick in på Bikbok sen och fixade lite och stackars Sanna fick vänta i 45 (nej, 43 faktsikt sa Sanna nu!!! DAH) minuter. Sen gick vi hem och klagade på att det var långt, sen när vi var vid porten så insåg jag att jag hade glömt mina hemmanycklar i skolan och då får vi gå tillbaka hela långa vägen igen och tillbaka igen när vi har hämtat dom.

Nu har jag plattat håret och fixat det lite så det ser lite normalt ut, eller det ser ut som vanligt bara lite kortare. Men det är lugnt det växer det är bara lite ovant just nu.

Sanna ska typ åka halv sex eller sex någonstans där så ska jag eventuellt ut och springa, sen ska jag nog inte göra något ikväll. Men vi hörs sen, pusspuss!

Här är Sanna,
fast den här bilden är typ ett halvår gammalt
(http://Sannsinik.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0