Micksan är här!

Hej på er, vet att bloggen har varit mycket dålig under dagen men jag har inte haft så fullt upp, så det kan jag ju inte säga, men jag har knappt haft något att göra.

Nu är i alla fall Mickan här, vi har fixat och smörjt mina grejer tills imorgon, får låna hennes superslimmade säkerhetsväst så det är bra och har plockat fram alla kläder. Ska vara i stallet imorgon 08.30 fast det är samling 09.30, men vill hinna fixa Challe. Ska även hämta upp min otroligt duktig hästskötare Erica (haha) på vägen och Mickan hänger med hela dagen. Like always. Åh, hoppas verkligen att det går bra men ska verkligen bara satsa på att ha superroligt hur det än går. För om det går dåligt kan man inte gå runt och deppa. Det går inte att alltid vinna och man måste lära sig att förlora också, jag har inget problem med det utan tar allt som det kommer. En kul grej liksom, men man kan ju inte låta bli att hoppas att det kommer gå bra.

Mickan ska blogga också snart, men jag tänkte lägga upp några bilder på lille Charlie för skojs skull. Har inte blivit några nya på honom på länge men ska ju planera något med Mickan snart, systemkamera you know hehe!


Dressyrtävling

I somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0