Mikaela och Aramis

Hej på er!
Igårkväll så somnade jag och Mickan inte förrens... sent och vi skulle upp halv sex för att åka till Aramis morgonen därpå och det gjorde vi utan problem. Var inte jättetrött eller så, Mickan gjorde iordning honom och sen kom Janne och Carro som äger Aramis och vi åkte till Sundby Ridklubb där tävlingen var. Vi var i god tid så det fanns bra med plats och så vidare och Mickan gick banan och sånt, sedan kom min mamma, pappa och Nikola och då satte vi oss och kollade lite på ekipagen innan Mickan och start nummer 13 (oh) var hon och det gick super. Tittade för det mesta in i mobilen för jag filmade men hann kolla upp då och då och det såg fint ut och de klarade både fas 1 och fas 2 så de fick en rosett! Efter det åkte vi hem och klockan var nog inte mer än nio när vi kom hem och jag la mig och sov och sov ända till 11.00 och sedan gick jag in till pappa och sov till 12:30, superskönt men jag känner mig fortfarande trött.

Idag ska jag inte göra någonting förutom att fixa papper på allas telenr, e-postadress och namn i Mini US för jag hann inte det imorgon. Men det får bli lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0