Objektivet = sönder

Hej!
Kom nyss in från att ha varit med Paulina och Kruse ute, fotade ca 200 bilder på Kruse så nu har jag en hel del kan man säga. Blev riktigt nöjd med vissa faktiskt! Sedan märker jag hur objektivet börjar bli segt, att man liksom inte kan snurra så bra med det eller vad man ska säga, men jag bryr mig inte utan fortsätter bomba med foton. Sedan går det knappt att snurra alls och då ringer jag Madde och frågar om det hänt henne också och det hade det. Jag tar bort objektivet ifrån kameran och så ser jag att en del där inne är lös, jag vet inte vilken men jag kunde känna på den och när man skakade objektivet så skramlade det lite. Tur att vi tog försäkring i alla fall då! För Madde fick ett nytt objektiv och det tror jag alltså jag också kommer få, eller jag måste få det. Annars blir jag riktigt förbannad. Pappa jobbar ju där någonstans runt Kungens kurva så han får byta det imorgon. Andra dagen liksom, men jag tror inte det händer igen! Hoppas verkligen inte det i alla fall! Här är några bilder:

Den absoluta favoriten!



Tassarna är söta




Det var några i alla fall, fler får ni någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: madde

Springer din kanin fritt :O

2009-04-20 @ 21:00:38
Postat av: Danijela

Ja hihi, men han är inte som samma kanin som han är inne då han bits och sånt, ute är han jättesnäll, kommer oftast om man visslar och går inte för långt bort utan att jag hänger med och om jag sitter typ en bit ifrån honom så kan han komma ibland och springa iväg. Så han rymmer inte och det är skönt! :D

2009-04-21 @ 08:14:32
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0