Oboy, vilket vackert väder...

... solen den skiner idag.
Nja, kan man ju inte riktigt säga men det regnar ju inte i alla fall, tur det. Vaknade runt klockan åtta (fråga mig inte varför) efter att jag sovit mycket bra. Skönt!

Idag ska jag ha privatlektion för Sara 13.30 - 14.30, ska bli riktigt kul och jag tror nog det kommer gå bra. Charlie har inte gått sen i söndags, då jag sist red, så tror inte han kommer vara så trött. Sedan stannar jag i stallet för jag har ridlektion 17.00 - 17.50 och sen åker jag väl hem runt halv sju eller något. Det är min dag i stort sett, innan ska jag gå ut med Kruse tror jag och nu ska jag göra lite frukost. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hästpassion

sv: Haha, ja det är ju det!



Ska du rida privatlektion i hoppning eller dressyr?

2009-04-14 @ 09:37:28
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0