Pankakor till lunch!

Skoldagen har varit rätt seg idag .. Men skön. Först hade vi läsning. Sen spanska. Där var vi ungefär åtta stycken. Så det var väldigt lungt. Vi körde typ någon lek , så en fick gå ut och sen gömde vi en penna, sen skulle personen som gick ut fråga typ. ''Ligger den i det skåpet?'' så skulle man säga ja eller nej och varmt eller kallt. Jag och emma gick till centrum en snabbis sen så köpte jag en glass och en cola. Glassen slukade jag direkt och sen colan drack jag efter.Sen hade vi bild, och det är rätt soft. Vi håller på att göra serier om våran prao, och jag är skitseg .. Men vi fick i hemläxa att göra typ 4,5 stycken skisser på bilder och sen ta med dom. Så det får jag väl göra nån dag. Kanske på fredag på vägen ner till blekinge? Sen var det lunch, och det var pankakor eller fisk. Pankakor tog jag såklart och jag råkade ta för många (3) och så åt jag för snabbt så jag fick lite småont i magen.  Jag, Malin Lotta, Emma ,Elin A och Tessan gick sen ner till rökstället och satt där ett tag i solen. Mobbade som sitter där men whatever. Efter ett tag så kom det några som skulle röka och då gick vi för det stinker. Men såklart så glömmer jag mina nycklar så en av dom ropade och jag fick gå tillbaka. Det var lagom pinsamt .. Efter rasten hade vi svenska, fick reda på att jag fick bara VG på min uppsatsträning. Det sög ju .. Men jaja.. nästa gång går det bättre.  Sen engelska och sist matte.

Nu är jag hemma och mpste skippa ridningen pga prov. FAN. Dumma skolan .. Eller det är mitt egna fel så.. Har inte pluggat NÅTT den senaste veckan, och endå visste jag att vi skulle ha prov den här. Och imorgon har vi provet så .. Japp. Jag har ju lite att göra om man säger så. Ska dessutom göra en fördjupning om en uppfinning också, fast den ska vara klar tills på fredag. Våran lärare i SO är iallafall väldigt snäll. Han gav oss dom exakta frågorna som kommer på provet, så man kunde plugga på bara svaren! .. men ja . puss!


ser ut som en gammal man men ..







Kommentarer
Postat av: lou,

sv: haha, ja. nu när jag tittar tillbaka var sexan väldigt chill så ta vara på tiden. :D

2009-04-15 @ 16:39:20
URL: http://lou.blogg.no
Postat av: emma

sexan?:o

2009-04-15 @ 18:03:47
URL: http://llernerud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror hon skrev till Danijela .. Hoppas.

2009-04-15 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0