PÅSKLOV

Är det verkligen sant? Fatta! Det är påsklov, fy vad skönt... Hade förövrigt bara tre lektioner idag, so och provet kändes ganska bra faktiskt, fick några missar men annars helt okej. Sen hade vi bara läs och engelska och slutade halv elva. Jag och Ylva gick upp till centrum för att kolla på en vårjacka till mig, fanns massor men fastnade verkligen för en skinnjacka, lite tunnare variant. Inte äkta skinn, men den var supersnygg tycker jag. Kostade 499:- på Cubus och ni får självklart se bild senare. Då hade jag ju bara hundra kronor kvar och det räckte inte till skor, så jag och mamma ska åka och köpa tygskor någon annan dag.

Åt på McDonalds för pengarna som var kvar istället men orkade inte så mycket så Ylva blev räddningen, hehe. Sen satte vi oss på busshållsplatsen och jag åker nästan aldrig buss så visste inte vilken jag skulle ta hem ens (!) så Ylva fick hjälpa mig och jag fick gå på bussen utan att betala eller något, konstigt faktiskt men han sa ingenting tog bara nästa. Sen höll jag på att garva sönder på bussen lite grann. Några killar som kanske var sjutton år och fula och konstiga satt och hade på jättekonstig musik högt och började garva när en bebis skrek för musiken. Ena ba: "Hehehehe, säger säkert åt oss att stänga av..."
Sen var det några wannabes som satt på en ganska hög mur och då försökte en av dom klättra upp också och dom ba: "Vad fan är det för kul att sitta på en såndär? Hoppas han ramlar HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH" Och grejen var att dom snackade högt om allting också och det är lite av min humor så jaa...

Kom hem nyss och vet inte riktigt vad jag ska göra, läsa lite bloggar tror jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0