Pluggat/städat

Jag satte mig somsakt och pluggade på biologin. Nu tror jag det sitter iallafall.Hoppas jag. Jag har ätit också. Sallad idag igen. Jag har bestämt mig för att äta sallad till middag. Det blir rätt okej. Så äter jag det till lunch i skolan också. Så börjar jag träna. Så blir jag slimmad på nolltid!

Jag städade just mitt rum, eller städadeoch städade. Jag tog utalla kläderna jag hade på golvet och bäddade sängen. Räknas det? Hm .. jaja. Här får ni iallafall outfits från i måndags, igår och idag. Sen ska jag sova i think. Jag är SÅ trött.

Jag vet att onsdagsbilden är rätt dålig, men jag hade iallafall den tröjan och ett par ljusblå jeans. Jag har tagit fram vårkläderna kanske ni ser. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0