Skärp dig!

Åh, vad jag stör mig på Kissie. Osmart fejkad blondin. Jag är inte ett dugg avundsjuk vilket hon verkar tro att de flesta av hennes läsare är på henne. Jag har skrivit ett inlägg om henne förut, det har också varit om dålig amatörig paintredigering av ben men det här är ju bara sjukt? Ge mig en vettig förklaring till dessa två inlägg:
Dagens outfit

Bilden är lite suddig efter paint som jag gjorde texten med (haha) men ni ser väl redigeringen? Och naturligt blond? In my ass.
Sedan kom hon med detta inlägg:
Är inte jag söt idag?! ÅH!

Bara för ni har en sån dålig självkännsla behöver jag inte ha det,
ÄLSKAR MIG! Har en riktig bra dag idag känner jag, and why not? Solen skiner och det går poliser i min trappuppgång, why? I don't know, jag antar att staten skicka dom för dom vill att jag ska betala mer skatt från mina bloggpengar..

Nej nu ska jag till skolan, har bara 2 lektioner! Vem sa att livet inte var värt att leva? ÅH!

Först redigerar du benen i Paint, sedan sitter du säger att du älskar dig själv. Dessutom ser du ut som en anka som i en äcklig gammal sjö i förorten simmar runt och tigger bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0