Skönt här!

Hejhej, jag och Nikola kom hit till landet runt kvart över tolv och sen dess har jag bara solat bredvid Kruse som sitter i sin rastbur. Har inte fått någon färg men det är en bra början i alla fall, ska fortsätta snart igen efter maten. Har pratat lite med Rebecca i telefon och imorgon ska vi mötas 07.00 i stallet för vi ska ju hoppträna. Kul, det blir nog inga problem med att komma upp på morgonen för det är ju faktiskt ridning som gäller.

Har ridlektion klockan 17.00 sen och vet inte vad jag ska göra under tiden, stannar nog kvar i stallet tills lunch i alla fall och sedan kanske jag ringer morfar och åker till dom en stund innan jag åker tillbaka. Ska bara kolla med dom först för det blir ju lite långtråkigt att vara där hela dagen, eller det beror på om Rebecca ska vara med. Får väll kolla med henne.

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen gå ut igen, tycker också att ni ska berömma Mickan för att hon har bloggat två inlägg idag, woho.

Jag vet heller inte om jag sa det tidigare men jag har fotat massor som jag kommer lägga upp sen, jag sa ju att jag skulle bli bra på att fota från och med idag. Trust me, hehe.

En bild på huset i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0