Sovit ut

Hej bloggen! Har verkligen sovit ut nu även om jag inte la mig så sent igår, vaknade först klockan åtta men somnade om till elva ungefär.

Idag ska jag klippa mig, nej, nej, nej säger jag bara. Hatar om det blir fult och sen är det massa folk i centrum och folk från ens skola är där. Ska åka med mamma så hon får parkera bilen direkt utanför, haha... Sen har jag försökt övertala mamma och pappa och köpa en systemkamera idag istället för imorgon och det funkar faktiskt, vi har kollat var den närmaste butiken som har kameran i butiken just nu och det är Elgiganten, fast inte i Länna utan i Kungens Kurva så det är ganska långt så måste ringa dit och fråga om dom verkligen har den just då så vi inte åker dit i onödan.

Ikväll ska vi bort, till mina sysslingar kan man säga. Kommer blogga därifrån so don't worry, hehe, skoja bara....

Kommentarer
Postat av: madde

Blir det en D40? :D

2009-04-18 @ 13:55:10
Postat av: Danijela

Yesbox! Fast det var utan tillbehör den kostade 4000:- för det fanns inte minneskort och sådant till, så vi ska köpa ett paket till med den med ett extra objektiv, minneskort och kameraväska för ca 6000:- Mamma och pappa är snälla... <3

2009-04-18 @ 15:00:23
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0