Sprungit

Nu är jag tillbaka efter att ha varit ute en timme med Paulina, vi har dock inte sprungit hela tiden utan gick till en runda i skogen man kan springa på runt och runt, den var inte så lång men vi sprang runt och runt hela tiden. Dock så hade jag bestämda platser där jag skulle börja springa och där jag skulle vila och gå en bit. Dålig förklaring, men om vi säger såhär: Vid en bänk börjar jag springa till nästa bänk som är en bit bort, sedan går jag snabbt till ett viss träd och springer igen, sedan kommer jag till en bänk igen och börjar springa och sedan fortsätter jag hela tiden. Är dock inte jättenöjd, men jag sprang på nästan allt vad jag orkade. Kunde pushat mig själv lite mer, det vet jag om men det får bli nästa gång (fredag antar jag.)

Nu är det duschen som väntar, puss!

Kommentarer
Postat av: lou,

sv: jobbigt att vara skoltrött redan då. :( jag går i tvåan på gymnasiet ;p jääävligt skoltrött nu alltså, haha!

2009-04-15 @ 16:32:49
URL: http://lou.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0