Stall

Hejsan. Igår var jag i stallet efter skolan ochjagf och mamma köpte med oss fika så satt vi ute i solen med saft och bullar. Tjockisar men whatever.Sen red jag Aramisoch det jigk bajsdåligt. Hade inte sporrar, och så hade jag bara vanliga tygskor på mig. Ja, jag brukar rida väldigt slappt. Oftast barbacka.Elle jag tränar honom också förstås med sadel. Men man kommer åt rätt bra närdet är utan också.
Men sen iallafall träffade jag Nattis, Solin och Ebru. Sen träffade vi lite andra också men jag orkar inte rabbla upp alla. Jag gick iallafall hem till Nattis sen och somnade halv elva i hennes säng. Sen sov jag där hela natten.

Nu har jag gått hem och ska städa lite. Sen ska jag ut och springa. Mamma ska cykla med och jag föröker övertala filip att också hänka.. Ikväll kommer troligen Danijela sova över här för imorgon klockan tio ska jag hoppträna Aramis och då skulle hon med och titta.Btw. Jag kommer rida så grymt mycket den här veckan sen. På måndag,tisdag,torsdag och fredag rider jag Armanis. Och på onsdagen rider jag på Blåkulla. Sen på måndag (altså nästa, inte imorn!) ska jag tävla Aramis. Min första lokala tävling! Can't wait.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0