Tack för den, Mickan!

Första april idag som sagt och sjävklart ska man råka ut för ett skämt till, gissa av vem? Jo, Mickan. Hon skickade ett sms till mig som löd såhår: "Aramis (hennes medryttarponny) har blivit halt och måste stå i minst 5 månader.. (cissi smsade och sa..)
Jag blev jätteledsen faktiskt, för Mickan och Aramis ska börja tävla lokalt nu och jag var så glad för deras skull så jag ringer Mickan och tycker det är jättedåligt och undrar vad som hänt och han hade tydligt halkat i hagen eftersom det var så mycket lera och det hade hänt något med hans sena. Vi snackar lite om det och Mickan blir lite ledsen för då kan hon varken tävla eller rida på jättelänge på honom (fast hon rider ju på ridskolan också, men det är ju bara en dag i veckan. Och när man är van att rida ungefär tre dagar i veckan blir det mycket konstigt.) Sedan börjar hon skratta och så hör man Emmas skratt i bakgrunden också och så ba: "April, april!" Herregud, snacka om att jag pustade ut där. Det var inte kul där ett tag men det var ett grymt bra skämt!

Inte Mickan och Aramis, hade ingen bild på dom båda så det fick bli den här från Ponny SM i Blekinge i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0