Terminskort

Hej på er, sitter hos mormor och morfar just nu och har precis ätit. Det blev makaroner och köttfärssås, kollar även på Amazing race på tv 6, har aldrig kollat på det förut men det verkar intressant. Lite underhållande men rätt dåligt program. Det är inte säkert att jag ska sova hos Mickan längre eftersom hennes mamma kände sig sjuk och Mickan började bli sjuk. Hoppas hoppas att hon inte blir jättedålig till imorgon! Återkommer till det senare.

Jag måste säga att jag hade en väldig tur idag, jag och Rebecca gick in till kontoret och där är Sara, min ridlärare, och från hennes skåp så lägger hon ut ett busskort på skrivbordet och frågar om någon vill ha det. Jag trodde först hon skämtade men jag fick det, ett terminskort helt gratis för det var någon som tappat bort det men ingen hade velat ha det. Där hade jag tur, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0