This love takes all of my energy.

Dagen då, Det började med att jag gick bort till centrum och mötte mamma, så åt vu på kinaresturangen. Det brev wokad thaikyckling för båda. Sen gick vi in till Vivo och jag köpte lite Weinerbröd ( eller hur de stavas ) och en dricka, eftersom att min mun och hals praktist tagen brann efter maten, så stark va den.

Sen körde mamma mig till stallet och jag bytte om där. Tog in Aramis och ryktade och tränsade, sen red jag ut. Barbacka alltså. Det var kul. Jag red först i skogen med alla backar, och sen lite ut mot ön. Men det blev för lerigt för att rida hela vägen så jag red bara ungefär halvvägs. Jag sjunger alltid när jag rider, det känns som att både jag och Aramis blir glada då. Aramis har typ vant sig vid att jag sjunger för ibland om jag slutar när vi är ute och går så stannar han, som om det är meningen att han ska göra det när jag slutar sjunga. Men sen red jag iallafall lite på volten, och det gick också bra och var kul. Aramis kom i bra form.
När jag var klar och hade släppt ut honom mockade jag, och sopade. Sen smörjde jag sadeln, gjorden och tränset. Gick sen till mammas jobb och böt om till vanliga kläder där igen, och sen åkte hon och jag till centrum. Då fick jag gå hem därifrån för att hon skulle träna. Nu är jag iallafall hemma och ska hoppa in i duchen, sen får jag se vad jag gör. Vill jättegärna gå ut i det här fina vädret, men alla verkar ha fullt upp.

 
 


Jag hör av mig senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0