trött

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag var sjukt trött. För det första så kunde jag inte somna på söndagskvällen, och för det andra gick jag upp klockan halv sex ( sov ungefär fyra timmar!). Då åkte jag till stallet och sen tävlade jag också .. och ah. Det gick bra faktist, fick rosett och allt. Sen när jag kom hem, sov jag på soffan till typ ett. Sen låg jag där hela dagen. Utan att överdriva. Jag gick bara upp för att äta och gå på toa. Sen städade jag i mitt rum klockan åtta och möblerade om lite. Sen var de CSI klockan nio, sen sleepa typ.

Nu sitter jag här med flingor i en skål och är så väldigt jättetrött. Och vädret? Det suger.  Skit också. Jag vill ha sooool och många plusgrader. Men nu hinner jag inte sitta vid datorn mer. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0