Uppdateringen?

Jag har nyss läst igenom hur många inlägg vi har bloggat idag, faktiskt sju stycken, det är en liten fördel när man har blogg tillsammans - det blir alltså fler inlägg. Och om man då tänker efter så har vi ju bra uppdatering trots att vi bara bloggar när vi har lust. Eller vad tycker ni? GO LIFEABOUT!

Kollade nyss på tv.nu vad det var för kul på TV ikväll och blev förvånad. På Eurosport klockan 21.00 ikväll så är det Riders Club, vet inte riktigt vad det går ut på men jag tror att det kommer vara bra i alla fall. Någon som vet? När jag ändå pratar om det så måste jag säga att jag läste Häst&Ryttare (tror jag det var?) och där stod det att ridningen får 1% av sportssidorna. Det måste jag säga är mer än sjukt, 1%!?! Förstår ni hur lite det är? Ridning på TV är inte heller särskilt bra, oftast visas det bara klockan fyra på natten eller liknande, sådana tider man inte är uppe på grund av de låga tittarsiffrorna. Men får jag fråga: Vilken normal människa sitter uppe och kollar på TV sånna tider? Grr...

Kommentarer
Postat av: Helen

i vilket fall som helst så borde ni synca med bloggtoppen osv för att få hit lite läsare

2009-04-15 @ 17:41:39
URL: http://helenthelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig!

2009-04-15 @ 18:54:25
URL: http://twoblondies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0