Urk

Altså, förlåt. Jag är så jättejätte dålig på att blogga just nu, men idag så har jag haft utvecklingssamtal och sen var jag med mamma och tittade när pappa och farbror dömde.Det var sjukt kallt fast jag hade dunjacka och långkallingar + en filt.Altså det var utomhus. Men tillslut satte jag upp mina fötter i min mammas knä (utan skor!) och så kändes det bättre.

Mitt samtal gick bra, jag har fyra VGn och ett MVG nu så yey på mig. VG i svenska,engelska,spanska och bild.MVG i idrott. Men kommer säkerligen höja mitt betyg i engelskaför jagvar typ två poäng från MVG så .. Pluggar jag lite till så blir det bra.
Jag är så himla trött nu så jag går och lägger mig. Ni får klara er utan bilder, jag orkar faktist inte..

Kommentarer
Postat av: Danijela

FETT BRA MICKAN FAN VAD DU HAR HÖJT DIG! :D

2009-04-03 @ 08:14:43
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0