Ut med Kruse

Nu när det är vår så är det ju i alla fall lite roligare att gå ut med mongot, men vill inte gå ut själv just nu så jag ska vänta ungefär tjugo minuter innan Nikola vill också. Är mycket sugen på någonting gott, men stoppar verkligen mig själv. Känner mig grymt duktig faktiskt. Brukar i vanliga fall äta godis varje dag, lite svårt att undgå när jag är i stallet så ofta och där finns det både cafeteria och godisautomat med mycket gott godis, men igår hällde jag bara i mig en 33cl's cocacola och en liten Refresh. Resten av veckan har jag inte ätit något onyttigt alls!

På tal om mat så har vi denna vecka även Elevernas önskningar eller vad det heter i skolan, det betyder att det är god skolmat hela veckan (ungefär.) I måndags var det kebabgryta, igår var det fiskpinnar och kycklingklubbor, idag var det hamburgare och imorgon är det tacobuffé. På fredag vet jag inte vad det är, men jag hoppas på något gott. Alla blir så galna i skolan när det är sån här mat, beter sig som om dom aldrig ätit tacos. Herregud, hehe.

Ful bild, men fisk ifrån mammas 40årsfest, kunde inte äta eftersom jag inte äter fisk men hade ingen annan bild på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0