Valla Livs föralltid...

Jag och Paulina blev sugna på lite Daimglass (fy!) och gick då till Valla Livs med Sanne och köpte det, sen satte vi oss i porten och Sanne gick och jag och Paulina blev sugna på cocacola så vi går dit igen och köper det och han i kassan är rolig och vägrar säga vad colan kostar och Paulina sa att den kostade 28:- han ba "Okej, den kostar 28:-" Hon ba: "Nej, en krona." Och så börjar han säga att den kostar 28:- och då tror jag att den kostar 8:- så jag tar två godisar för en krona också sen kommer Sanne och ställer sig framför mig han ba: "Den som är längst får betala först..." Och så betalar Sanne och sen till mig så ba: "Du får vänta en timme..." Och så börjar han prata något arabspråk med sin kompis och jag ba: "Jag kan också turkiska..." Han skrattar och ba: "Vi pratar inte turkiska..."

Haha, det var lite roligt faktiskt. Sen gick vi tillbaka och Sanne gick in och jag och Paulina började leka på den nya lekplatsen, jippie! Skoja, nej men vi hoppade runt där och efter ett tag kommer Sanne ut igen och ba: "Paulina, man får faktiskt inte klättra där för den är inte klar!" Helt seriös också vi ba, hehe. Sen hoppar vi runt i sandhögarna och jag går på is och råkar braka i med foten en gång men annars var det lugnt sen höll vi på och putta ner varandra från en stor sandhög och då blir Sanne aggresiv och klöser bort oss och då ska jag visa hur hon gör men då går hon in. Vet inte varför, sen efter ett tag går jag och Paulina in och jag har ätit nu lite grann, gott gott. Orkar inte träna idag så skiter i det även fast jag borde, jaja.

Puss på er.

Paulina för VÄLDIGT länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0