Vi har det trevligt

Hejhej allihopa!
Nu har vi kollat klart på Robinson och så vidare, vi har fikat lite, mumsigt. Jag har stoppat i mig alldeles för mycket godis den här veckan och jag överdriver verkligen inte när jag säger det. Så ska försöka med en godisfri vecka från och med måndag tills på fredag/lördag. Det är rätt svårt för mig, faktiskt.

Ringde Sara tidigare idag, har planerat en privatlektion med henne på tisdag 13.30 - 14.30, dressyr blir det denna gång. Vill lära mig rida honom lite bättre och när man är ensam så blir det ju jättebra för då fokuserar ju bara tränaren på en själv, skönt. Har tyvärr inga bilder att bjuda på för tillfället, har inte kameran med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0