5 mars 2009

Hej allihopa, hann inte slänga in ett inlägg imorse, eller jag orkade inte. Glömde att jag hade kameran med mig också så det blir tyvärr inga bilder från idag. Vaknade 07:30 och gick upp och gjorde mig iordning, dagens outfit var en tröja från jc, jeansleggings från cubus och en t-shirt från jc, stövlar från din sko och sen en jacka från stadium, hehe. Första lektionen var NO och vi jobbar med planeter nu och där gör jag och Michelle ett powerpoint arbete typ. Sen hade vi Engelska tror jag och glosförhöret gick riktigt bra faktiskt, hoppas jag iallafall. Efter det hade vi läs och sen lunch, då var det typ några i vår skola som var halvvuxna eller ungefär 20 år som trodde på Gud och sånt och då satt vi och snacka om det med dom, jag tror inte på Gud men det är roligt att höra vad som får andra och tro på det, hehe. En av dom sa att först och främst var Gud hans kompis och han gick i kyrkan på söndagar och bad och sånt och han sa att det fungerade... Efter lunch hade vi matte och jag börjar komma i fatt nu och lära mig dom målen man måste kunna för att bli godkänd (två veckor kvar, huh) och det kändes rätt bra. Sen hade vi svenska och Mattias läser en jättekonstigt bok som jag inte fattar någonting av, det ska föreställa en skräckbok typ men den är inte ett dugg läskig. Sen hade vi So och jag, Ylva och Jasmin fortsatte med vårt powerpoint arbete och efter det så slutade vi. Jasmin var snäll och följde med mig hela långa vägen hem till mig och sen bjöd hon mig på en godis. Har även ätit dom äckligaste nudlarna jag någonsin smakat! Usch, dom smakar tjockisnudlar och har egentligen ingen smak och aa, får ont i magen av dom så ska göra en toast istället... Men vi har ingen tomat kvar och då blir det inte lika gott, f-n...

Idag händer ingenting, nothing nothing. Har laddat ner en film som är en bok också som jag läser i skolan, Sandor slash Ida och jag såg den för jättelänge sen och fick värsta rycket och vill se den igen så det är väll vad jag kommer göra idag. Träffar nog Paulina också för hon kommer väll antagligen vilja gå till Statioil och köpa godis och sen måste jag ha min tröja.

Men ja, vi hörs senare för nu har jag ingenting mer att skriva. Men kan ju få bjussa på en bild från igår, när jag drack oboy...


Kommentarer
Postat av: Melissa

Mm, oboy ! :D

2009-03-05 @ 17:04:11
URL: http://liissi.blogg.se/
Postat av: erica

Fett fin bild älskar dig gumman...<33

2009-03-05 @ 17:10:05
URL: http://ericaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0