Bajsbuss

Ååååh, nu är jag äntligen framme. Ligger och snackar med Martins kompisar i headsetet och dom mobbar mig.. Dom säger att jag uttalar Martins namn som en klocka. Mobbade.

Men iallafall. Idag så åkte jag med Tommy till centralen, där jag mötte mormor, och så fikade vi lite och så. Sen gick vi till min gate ( haha ) och så gick jag på bussen och sa hejdå till min mormor . Sen bar det av, mot blekinge. Bussresan var tråkig. Jag läste mest. Men sen stannade vi i ringarum och käkade lunch/middag (?) Jag åt iallafall kycklingfile med pommes samtidigt som jag satt och lyssnade på när en liten typ 6 åring snackade om en robot med sex ben.Sen gick jag in på pressbyrån och köpte godis.Sen tillbaka till bussen och så åkte vi. Fortsatte att läsa min bok och sen var jag framme ganska snabbt.Tomas kom och hämtade mig och så åkte vi hem hit. Jag har bytt om till sköna kläder och sitter nu och kollar på wipeout. 

Ska sen kolla på beck, och sen sova. Ska up kl sex imorn och så ska jag vara i stallet klockan sju.Men lite bilder tog jag idag:

     
 

(Klickbara)
1. Mina väskor
2. Tompa
3. Hejdå Stockholm
4. Min mat, och min daimkaka, som btw smakade skit.
5. Gooooodis
6. Klubba <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Dåris

Saknar dig som en tok redan. Skönt att allt gick bra och hoppas du får en härlig dag i morgon

2009-03-15 @ 21:02:05
Postat av: Danijela

Åh vad jag kommer sakna dig :(

Ring när du har lust, love you

2009-03-16 @ 12:13:04
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0