Banderas på öppna

Hejhej bloggen! Red ju somsagt igen idag och vi hade öppna och jag fick Banderas, gick rätt bra i själva öppnan men annars gick det inte så jättebra, får rida honom nästan hela tiden och det brukar gå bättre. Sara (ridlärare) är på Strömsholm på någon kurs så vi hade Carina istället.

Har nu duschat, ätit och träffat Paulina kort i porten. Ska kolla på Den rätte för Rosing på datan nu för jag missade dom första tjugo minutrarna igår.

Kruse sitter dessutom i mitt knä och han är typ självmordsbelägen... Jag får hela tiden bära bort honom från armstöden på stolen för han tar framtassarna där och kollar ner. Helt galen...

Kommentarer
Postat av: ylle

så jävla söööt

2009-03-28 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0