Blekinge februari ,taaaadaaa!

Jag, min mamma och Danijela åkte tidigt på måndagsmogonen, och vi kom hem igår. Det har varit en underbar veckaa! Här kommer lite bilder!


 En häst som kom till Eva ( som vi bor hos, min mammas moster!) på natten mellan måndag och tisdag. Den hade vart och tävlat med Fredrik Persson, men sen hade den typ skadat sig ,och Evas stall är som västa rehabiliteringen, dit skulle stressade hästar kunna åka, och efter nåra veckor skulle de vara lugna som .. ja jag vet inte vad.

Söt Danijela ( aka Peter haha ) första kvällen.

Jag med 2 utav hästarna, innan vi skulle åka igår. Det var vårkänslor det!

Sötnosar! ( titta på den här bilden och den över, den här är tagen på tisdagen, och den andra igår. ALL SNÖ ÄR BORTA PÅ DEN ANDRA! Och jag gick ute i en kortärmad kofta och tights och frös inte ens!)

En katt som seriöst var skitmobbad. Om man ropade ''ksss,kss!'' till den så typ attackerade den en och ja.. galen!

Men mysig också !

Sonja och Lasses hundar. VI var hos dom och sov över där en natt. Var alltid där när jag var yngre, och det har alltid funnits hundar i det huset, jag älskar det!

Det var väl några iallafall. Jag vill också meddela att imorgon ska jag åka till doktorn och ta bor tre leverfläckar. Lite nerväst faktist, för tänk, doktorn ska skära av dom, och jag vet inte ens om man får bedövning.. UUsch!


Kommentarer
Postat av: Danijela

Haha, söt man var på bilden då :)

2009-03-01 @ 22:40:49
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0