Bokat ridhus och fantasier


Mickans mamma (bilden skulle vara till hennes födelsedag typ hehe hade inga andra.)

Nu har jag bokat ridhuset till mig och Sofia den 28 mars, då blir det dressyrträning... Nej men det blir jag på lille Charlie och hon på Lucky Luke. Har även snackat med Mickans mamma i telefon, planerade att jag och hon i hemlighet skulle åka till Blekinge i helgen och sitta där i köket när Mickan kom från sitt prao och säga att vi bakat äpplekaka till henne. Men Annika hade fullt upp i helgen så det gick inte, hehe... Tror inte att det hade gått annars heller men man var ju lite peppad där ett tag!

Nu blir det till att lägga mig framför soffan och kolla på det jag väntat på hela dagen - Den rätte för Rosing! ;)

Kommentarer
Postat av: Dåris

Gulle dig som ville åka o överraska ...

Nu har jag tittat på ditt programm i exakt 7 minuter och nu måste jag nog gå o kräkas för så dåligt va det... Blääääää

2009-03-17 @ 20:08:45
Postat av: Dåris

Gulle dig som ville åka o överraska...

Nu har jag tittat på ditt programm i exakt 9 minuter och nu måste jag nog gå o kräkas... Åhhh va dåligt det va ...bläääääääää

2009-03-17 @ 20:11:08
Postat av: mickis

Snacka om att hon är lik sin mamma!!

2009-03-17 @ 21:09:20
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0