Brist på kläder!

Tiffany har åkt nu och jag har ätit, väntar på att maten ska smälta så att jag kan börja träna lite. Tränar ungefär bara en kvart för tillfället (på mitt rum, hehe bra fantasi) men när jag får upp kondisen så ska jag träna längre och längre men det kommer nog att ta ett tag för min kondis är nollställd just nu.

Jag har ångest, jag har jättelite kläder faktiskt och jag bara längtar tills jag får pengar igen. Men mamma har lovat att snart ska vi åka och köpa lite nya kläder (är helt pank själv) och jag hoppas det blir snart... Tänk vad mycket det är man vill ha men inte får, det är faktiskt tröttsamt!

Vad är planerarna för imorgon då? Jo, jag ska väl komma hem och äta och sådant och sen åker jag ju iväg till stallet för att rida Charlie. Har bestämt mig för att det ska gå bra och jag ska träna lösgörande (stavning?) arbete och galoppfattningar har jag också bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0