Charlie var så duktig!

Har nu duschat och håller på att äta, utvecklingssamtalet gick på 10 minuter ungefär och det gick bra. Behövde bara svara lite "aa, mm, okej, aa, visst, japp" på hans frågor haha och pappa frågade om jag mobbade någon och sen kollade vi igenom omdömena bara. Böt om till ridkläder lite smidigt i bilen och så kom jag dit runt sex och red Charlie the boy, skoja haha. Han var sjukt duktig och jag var så glad, red utan stigbyglar och tränade på att bara sitta sitta sitta och slappna av och jag red lite ridvägar, öppna, sluta, skänkelvikning och så vidare. I början innan en till ponny kom till ridhuset gick han mycket bra i skritten också och ibland fick vi till det i galoppen också, traven var perfekt mest hela tiden. Önskar verkligen att det gått såhär på dressyrtävlingen också, men när det väl gällde så blev det skit av allt.

Aja, imorgon kommer i alla fall Mickan hem (jippie) och på lördag ska jag ju sova hos henne så är lite överlycklig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0