Emma och jag .. haha

Imorse blev det inget inlägg för jag hade lite bråttom. Men ni överlever.

Jag gick till Emma när jag var klar och så stack vi till skolan. Vi hade elevråd först så vi slapp läsningen,sen hade vi spanska, och ja .. Emma och jag är så seriösa. Alltså vi jobbar och får saker gjort, men ja.. Kul har vi iallafall. Efter det hade vi en halvtimmes rast och sen hemkunskap/bild. På bilden blev jag klar med min bild på svampmänniskor, och jag fick massor av beröm av Hans ( lärare) , han frågade bland annat och min mamma eller pappa va konstnärer haha.

Vi hade halvdag, så vi slutade 11 och då gick jag hem med emma, och ja, vi hade riktigt kul om man säger så. Vår humor alltså..  Vi gick förbi emma för hon skulle fixa lite grejer, och medans så stog jag i hallen och var iakttagen ( stavning? ) av hennes kattdjävul. Den är väldigt irriterande och läskig. Den håller på och smyger på mig som om den är ett lejon och jag är en zebra eller nått sånt. Den vill äta upp mej, de känner jag. Förresten så heter den Findus fast det är en tjej .. ? Haha whatever.

Vi kom hem till mig och jag gjorde paella, fast Emma ville inte ha så hon gjorde mackor istället. Nu skavi städa rummet och sen vet jag inte vad som händer. Ska iallafall rida klockan 6.

Men lite bilder från idag iallafall ( kommer även lägga in en video i ett annat inlägg ):

    

(klicka på bilderna)
1.
Emma är mongo
2.Jag höhö ..
3.Emma är somsakt, mongo.
4.Emmas katt.. hata.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0