Fan då!

Har försökt hitta kamerasladden mycket länge nu, men hittar den inte någonstans, har letat igenom alla lådor och allting. Jag vet att jag tog den med mig hem från Blekinge eftersom jag laddade upp bilder här hemma, men var fasiken kan den vara? Mickan, är den hos dig? Som tur är går det att ladda upp bilder utan den också, men jag tycker att det här är konstigt så kan inte riktigt lämna det. Det blev i alla fall bara två bilder som blev någorlunda okej idag i alla fall, här får ni dom:

Påväg ut från prisutdelningen


Fin häst som placerade sig, hehe.

Kommentarer
Postat av: mickan

Ja, jag tror jag råkade ta hem den förut. Du får den på lördag! ;P

2009-03-22 @ 11:35:12
URL: http://lifeabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0