Förortsungar

Ja, det är vi det. Danijela och Paulina, sitter i porten och försöker byta mobil. Haha nej skoja, men jag fick låna hennes skinnjacka, yes yes yes, och hon fick låna ett vitt linne och sen satt vi lite i porten bara.

Nikola lagade god mat och jag har gjort engelska läxan, man ska skriva om en dag i rymden och jag skrev såhär (mobba inte min engelska):
I was a rabbit and one day I jumped very high. I came to the space. It was wonderful, but dark. The stars were very big. I was alone and little scared.
I jumped again and came to a pink planet. It was strange ufos there. Theye were pink too. I looked at my hand and it was also pink.
- Welcome to the pink planet, said an ufo.
- Were I am? I said.
- In the space!

I walked fast away and jumped again and then I were home at Tellus (JORDEN!!) again.

Erkänn den var bra?

Kommentarer
Postat av: madeleine.

Haha duktigt Danijela :]

men några småfel hittade jag, även fast jag suger i engelska. ;)

2009-03-30 @ 21:10:36
URL: http://westerlundd.blogg.se/
Postat av: "matälskaren"

vem e nikola,din pappa ? men vad lagade han för mat då ?

2009-03-30 @ 21:35:18
Postat av: NNNATTTIIZZZ

hehe duktig du e dannipop..

2009-03-30 @ 23:05:23
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: GUD

VILKEN COOL BROSA KAN DU LÄGGA EN BILD PÅ HONOM!

2009-03-31 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0