Godmorgon..

..bloggen! Jag vaknade nyss, jag ligger till och med fortfarande i sängen.Jag hämtade hit datorn.Jag somnade rätt snabbt igår, och är inte såå jättetrött.Bara såhär mogrontrött som man alltid blir ni vet..?

Går till skolan klockan tio i åtta, eller jag går till Emma då så går vi tillsammans.Sen efter skolan går jag till mammas jobb och så ska hon och jag rida tillsammans..Svenska prov har jag idag också! Jag som bara pluggade igår och i förrgår. Hur ska det gå? Hursom, jag ska snart gå upp och äta lite frukost , ska bara ligga och dra mig ett par minuter till. Jag tror faktist att jag hinner lägga in dagens outfit innan jag går till skolan också!


Såhär ser det ut när man går till min mammas jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0