Godmorgon



Godmorgon! Vi börjar dagen med en härlig bild på Mickan i Thailand (mitt konstverk!) I alla fall, igår gick jag och la mig runt... Hm, ungefär 22:30 och jag somnade ganska snabbt. På kvällen hade jag nästan ingen feber alls. Jag vaknade inte under natten över huvud taget, skönt och när jag vaknat nu så har jag nästan ingen feber alls heller.

Vet inte varför Mickan inte skriver, jag vet att ni saknar henne men hon är väl trött när hon kommer hem efter praoen, hästar är faktiskt ruskigt ansträngande. Aja, ni fick i alla fall en liten bit av henne på bilden här uppe så ni får stå ut med den!

Sen undrar jag, var är kommentarerna? Ni är ju rätt många läsare, så om några bara kommenterade lite grann varje dag så skulle det vara kul ju. Så nu vill jag att alla ska svara på den här frågan: Vad har ni gjort idag? (HAHA vilken... Unik fråga!)

Kommentarer
Postat av: Dåris

Skönt att du mår bättre !

Mickan va super seg i går efter en hel dag hos Persson. Orkade säkert inte skriva

Puss i pannan

2009-03-17 @ 08:30:25
Postat av: Danijela

Jaa, det är jätteskönt :)

Hehe, stackars Mickan hon måste varit helt död...

2009-03-17 @ 09:38:06
URL: http://lifeabout.blogg.se/
Postat av: elsa

varit i skolan:P

2009-03-17 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0