Godmorgon

Eller ja, jag vaknade klockan tio men ändå. Har suttit och kollat lite på tv och nu är det en reklam om Riesen... Åh! Jaja, har ätit lite frukost i alla fall.

Den rätte för Rosing var ju konstigt igår, stackars Hugo :( Nu får han konkurrens hehe! Men den där Mikael som kom in verkade tråkig, tur att han ville gå själv. Jag tyckte det var jättedåligt att Hugo fick stå bland dom två sista, jag tycker lätt att Johan borde gjort det men bara för att han engagerade sig EN gång (hur många gånger har inte Hugo gjort det?! Alla vad jag vet? Kanske inte särskilt positivt men han gjorde något i alla fall) så får han gå vidare nästan direkt. Han är dessutom helt sjuk i huvudet, köper en champagne som Linda ska få betala.

Säger som Dåris: Jag måste kräkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0