Hemma efter en kort dag

Hejhej!
Nu är jag hemma efter en kort och skön dag i skolan, inget speciellt hände men vi var ensamma i matsalen från början för vi fick gå in 10.20 och sen kom hästklassen 10.40 det var jätteskönt åt sallad som en häst, haha. Vi hade Per-Arne idag i början igen och han är läskig, kommer alltid vara. Det var en lärare som kom in i vårt klassrum när vi hade Per-Arne och hon kunde inte ha lektion bredvid för alla satt och snackade och sen när hon skrikit klart så gick hon och han ba: "Jag tycker inte om att få ta sånhär skit... Dom kan sparka mig! Här kommer det liksom in en jättemaddam och skäller på mig. Jag kan också bli arg!" och sen blev han helt svettig i ansiktet det bara rann droppar när han stod och snackade om fredagen den 13.

Slutade som sagt 11.30 men kom inte hem direkt eftersom alla försökte mula mig, Michelle och Ylva. Först killarna i klassen, sen kom sjuorna så vi sprang iväg och tog en omväg men då såg dom oss och började springa efter och Michelle och Ylva blev mulade men jag har skills, så det blev inte jag hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0